byznrgkcn Normalde hep 9-10 arası çıkıyordu en fazla 15i görüyordu İlk kez 60-70arası çıktı bu doğumun yaklaştığına mı işaret ediyor bilgisi olan var mı
Melike3506 byznrgkcn 37+0 da benimde öyle çıkıyordu sancılar hatta bazen 100-115 lere kadar çıktı ama hala doğurmayı bekliyorum
Deleted33000 byznrgkcn evet ama düzenli olması gerek doğum başlaması için nst kağıdını atarmisin bakalim
minimi25 byznrgkcn Bende 37+5 im sancı hep 20lerde cıkıyor . 2. sezeryan olucak da bayramdan snrayı beklicez gibi