beyzaygun Kızlar selam bugün doktor kontrolüm vardı 24+5 çok şükür bebişimiz iyi maalesef yine eliyle yüzünü kapatmıştı göremedik 700 gram olmuş oğluşum sizde durumlar nasıl şeker yükleme testi yapmıştım sınırda çıktı hamur işini azaltmamı istedi doktorum 😬
Tortilla beyzaygun merhaba bende 24 hafta ıcındeyım en son 22 de gıtmıstım ayrıntılı ultrasona 617 gramdı. 26 . Haftada seker testi yapacağını soylemıstı doktorum 2 hafta sonra yapılcak bede cok tatlı yıyorum ıns çıkmaz korkuyorm🥲
merve5806 beyzaygun merhaba bende 24+4 düm bende sadece ayrıntılids gördüm yüzünü başkada görmedim oğluşumu sağlıkla alalım inşallah kucagmza
Aaayseeert beyzaygun 25+5 teyim bugün en son muayeneye 25. Haftaya girdiğim de gitmiştim bebiş 850 gr olmuşşş bu hafta daha çok hareket ediyor 🫶 sanki ilk başta yaşadığım uyku problemi geri geldi ya sürekli uykum var
beyzaygun Tortilla Benim bebeğimin kilosu çok değil ama şekerim sınırda çıktı bende çok tüketiyorum ona bağladım azaltmam gerekiyormuş
merve5806 beyzaygun 24+0 da 690 çıktı ben şeker yüklemesi yaptrmadm ama doktorum kan tahlili baktı bana da çok yağlı hamur işi yiyorsun galiba dikkat etmelisin dedi
lared 24+2 de 640 gr çıktı. Bugün 25+3 olduk hareketleri çok az hissediyorum tekmeyi 5-6 defa atıyor ama çok güçlü değil
beyzaygun balminnak Bence yaptırmalısınız benim şekerle fazla aram yok bile böyle çıkmış sadece çikolata yiyorum başka hiçbir şeye şeker koymuyorum hamır işi fazla yok aslında ama yinede sınırda çıkmış
cevriyee32 Bizim de 24+2 8 haziranda kontrol var heyecanla bekliyorum iyi haberler almayı bebeğim çok hareketli geceleri hep uyanıyorum ama çok güzel 😍🥰🥰
Tortilla cevriyee32 saglıkla gelsınler benımkıde cok hareketlı kayıyor resmen ordan oraya tekmeyı gectık artık🫣