senaakck bana da yapmayacaktı da ben kendim sordum yapacak mısınız çatı muayenesi diye, o da direkt geç yat yapalım dedi, doktorun yaptığı acımadı , ama 2-3 hafta önce acile gitmiştim orda bi hemşire bakmıştı eliyle mesela o acıtmıştı, yapandan yapana değişiyor demekki. Doktorun yaptığı muayene hiç acıtmadı nedense bende şaşırdım içim rahatladı demekki her yapıldığında acıyacak diye bir şey yok