Özelde takipli olduğum doktor karbonhidratı azalt dedi suyun fazla olduğunu belirtti
Açlık tokluk normal çıkıyor sanırım şeker yok
Beslenmeme de dikkat edemiyorum iğrenç bi psikolojideyim napcam bilmiyorum kesemiyorum tatlıyı . 29 haftalığım . Başına gelen var mı ?