Ozlmcan canım herkesin kendi biliceği iş tabi ama ben detaylı ultrasona girdim. İlk haftalardaki 2li 3lü tarama testlerini yaptırmadım sadce. Çünkü çok yakınımın 2lü 3lü tarama testleri normal çıktığı halde bebeği downsendromlu doğdu. Zaten bu testlerin %100 güvenilirliği yokmuş. Bende tabiki aldırmayı hiç düşünmedim ama detaylı ultrasonun gerekli olduğunu düşünüyorum.