blnmyld Kızlar, Hareket hissediyor musunuz yoksa sadece hafif ağırlık mı var Göbüşleriniz belirginleşti mi Cinsiyetiniz belli mi
fatmabaki blnmyld hareket hissedilmiyor sadece 1 kere kayma hissi yaşadım o da bebek miydi bilmiyorum aşkım göbek belirginleşiyor artık cinsiyet belli ama bebeğim ile Allah biliyor şu an bize göstermemeyi tercih ediyor😅
Anne123__ 16+5 im ben 11 12 haftalardan beri hissediyorum ama son 1 hafta 10 gündür çok net artık oynuyor. Göbek çıktı cinsiyet öğrenmedim henüz
anlrnalbumu arada kasık ağrım var onun dışında hiçbir belirtim yok harekette hissetmiyorum sabahları küçük akşamları göbek büyük 😅 cinsiyet 10 haftadan fetal dna ile belli kız 🌸
blnmyld anlrnalbumu bende de var o özellğkle öksüürnce falan ağır oluyor karnım 🙈 az önce pıt diye birşey hissettim sağda
Anne123__ blnmyld bu postu bekliyormuş demek. Bazı gebeliklerde geç hissediliyormuş, benim üçüncü gebelik üçünü de çok erken haftalarda hissettim
Sedanur25_ belis19 doktor iki kere kıza benzetti net birşey demedi birin de 11 haftalıkdım diğerin de 14 haftalıkdım şimdi 2 haziranda randevum var tekrar ozman net söyler sanırım