Sabahtan beri ishal kusma bulantı var. Acile gittim nstde hafif sancılar gördü. Serum verdi tekrar nst bağladı yine sancı gördü. Özeldeki doktorum bağırsak sancısı nst sancısı çıkartır dedi. Yatışı kabul etmedim. Şimdi karnımda sertleşme ve ağrı oluyor. Tekrar gitmeli miyim acile yaşayan var mı