Deleted33000 ben de aslında kanamam var diyerek gitmiştim doktora muayene sırasında hamile olduğumu öğrendim doktor düşük riskine karşı bekletti bugün kontrole gittim tekrar kanaman polipten dolayı oluyor dedi. Kesem felan düzgün, kalp atışını çok şükür gördüm. Kanama alanı da yok dedi takip edeceğiz şimdilik dedi