merve3531 Mariyam_ fotoğraf yok ama benim kesem de bu boyutlarda ama net yusyuvarlak çok merak ediyorum cinsiyeti çok erken yuvarlak olunca kız mı diyorlardı
Mariyam_ @Momyy1999 Belki de erkek bebiş de istersiniz normaldir benimde kızım var ben de isterim bir oğlum da olsun nasıl bir duygu diye 🌸Gönlünüzce olsun
Momyy1999 Mariyam_ Amin canım 😍 tabiki erkek isterim ama Bir kızım daha olursa çok mutlu olurum keşke erkek olsaydı demem Kız evlat bambaşka birşeymiş
Momyy1999 Perim2 Tek kese dedi doktor canım ama bilemedim şimdi bak bende inceleyince sanki senin gibi gördüm Bakalım 2 hata sonra kontrolüm