aleyyylmz fetal test detaylida birsey gorulmesi halinde elinizi kuvvetlendirip paniklemenizi onluyor. Yakin zamanda yasadim detayli ultrasonda kizim elini yumruk yapti ve hic acmadi pozisyonda degistirmedi defalarca ugrastik ve doktor bu konuda panikti trizomi 18 den suphelendigini soyledi. Ama fetal dna yaptirdigim icin buna orada bakilmisti ve temiz gelmisti bunu soyledigimde cok rahatladi o zaman korkulacak bir durum yok aminosentez yapsakta temiz gelicektir takip edelim sadece dedi. Kendi doktorumda ayni yorumu yapti endiselenmemize gerek yok fetal dna da bakilan taramalar cok onemli ve hepsi temiz geldi pozisyondan dolayi acmamistir diyip bizi rahatlatti.
Fiyat olarak maalesef biraz yuksek fiyat istiyorlar ama guvenilirligi yuksek oldugu icin sureci kolaylastirip rahatlatiyor.
Fetal yaptiramayacaksaniz eger ikili taramayi mutlaka yaptirin hicbirini yaptirmamak bana cok mantikli gelmiyor.