Melike3506 Deletedmom_877 38+5 im geçen hafta muayenede doktor bebeğin kafası bayağı aşağıda demişti kanaldaymış ama bende bir şey hissetmiyorum
tybngn Deletedmom_877 bende 34+3 haftalığım geçen hafta bebek kanalda bayağı aşağıda dedi bu gün gittim öyle bir şey demedim dedi ultrasondan baktı açıklık yok dedi ne yapacağımı şaşırdım
didembeyaz Evet benimde kanalda bebiş sancı yok açıklık muayenesinde kafasına dokundum dedi hatta 38 hafta oldum
newchapter didembeyaz peki başı aşağı indikten sonra sinire baskı siyatik ağrılar vs oluyordu mu sizde
Deletedmom_877 didembeyaz bnde bazen baskı hissediyorum ben de de ağrı olmuyor çok şükür yürümekte zorlanıyorum bazen baskıdan ama nst de sancı çıkıyor bende anlamadım
kubraaaatt Deletedmom_877 ben de oturup kalkınca pelvikte ağrı hissediyorum onun dışında bir şey yok kanala girip girmediğini merak ediyorum 🤷
Deletedmom_877 tybngn e kendisi nasıl dememiş sen kafadan mı atmışsın başkan doktora git valla insanı mı kandırıyor şaka mı bu sanki
tybngn Deletedmom_877 devlet hastanesine gideceğim bakalım ne diyecekler devlette şaşırdım artık çok stres yapmaya başladım
Deletedmom_877 tybngn git tabi ama yaptığı saçma ne dediysen arkasında dursana demi neyse sen stres yapma herşeyin zamanı var daha 34 desin
Deletedmom_877 cigdem2834 öyle tabi beni ilk defa alttan muayene yaptı canım çok yandı o kadarcık şeye ağrıyorsa doğumu düşünemiyorum Allah hepimize yardım etsin inşallah
Deletedmom_877 kubraaaatt pelvikte ağrı varsa bence inmiş olabilir bebek çünkü bende de yoktu bi anda başladı hami 2 haftadır pelvikte ağrı var