dualinam Kızlar bugün kontrole gittim doktor kanama içerde birikmiş dedi ilaç verdi ve kanamam var rengl gibi böyle mi olması gerekiyor doktor yoksa şırıngayla çekmemiz gerekiyor kanama olmazsa dedi
merveee1634 dualinam evet canm regli olmuşsun gibi oluyo arada ağrılarında olabilir normal süreç yani çok geçmiş olsun ❤️
dualinam merveee1634 normal dimi yani İnşalah kanama var şuan şırıngayla alınmasına gerek kalmaz umarım şuan kan geliyor rengl gibi bazen de parça parça
merveee1634 dualinam büyük ihtimalle gerek kalmaz ben 2 düşük yaptım birini evde kendim düşürdm diğeri kürtajla alındı ikisinde de sonrasında adet şeklinde kanamam oldu parçalar geldi rahim temizlendiği için normali bu ama yine doktora görünmende fayda var aklında soru işareti kalmasın
dualinam merveee1634 peki kaç gün sürdü adet gibi kanaman olduğunda benim dün ilacı verdikten sonra başladı hala devam ediyor ka gün sürse iyi
merveee1634 dualinam yanlış hatırlamıyorsam 1 hafta 10 gün kadar sürmüştü ama sürekli aktif kanama şeklinde değildi zaman zaman lekelenme şeklinde oldu azala azala bitti herkeste aynımı olur bilmiyorum ama benimki bu şekildeydi
dualinam merveee1634 benim dünden beri kanamam var dışarı atıyor kendini inşllh şırıngayla olmasına gerek kalmaz doktor ultrasyınla bakıp içerde kan birikmiş dedi şırıngayla almaya gerek kalmadan ilaçla atmanı istiyorum dedi dünden beride kanamam devam ediyor
merveee1634 dualinam kanaman varsa rahim kendini temizliyo demektir korkma herhangi bir işleme gerek kalmaz muhtemelen