Herkese merhaba, öncelikle şimdiden herkesin bayramını kutluyorum. Ben şuan 32 haftalık hamileyim İstanbul anadolu yakasında yaşıyorum ama nasipse doğumu Ankarada yapacağım ama 2.dogumum 35 de erken oldu bir anda kontrole gidip doğum yaptım. Sorum şu Allah sağlıkla zamanında doğurmayı nasip etsin fakat bu da erken olursa İstanbulda sancaktepe ilhan varank, Zeynep kamil ve cam sakura hangisine gitmeliyim. Buralarda doğum yapıp memnun kalan oldu mu? Acil bir durumda hangisini tercih etmeliyim sizce