AsliiE benim kızlarım hiç sırt üstü yatmadılar. Yenidoğan dönemi yan yatırdım kusma riskinden, yenidoğan sonrası da hep yüzüstü yattılar. İkiside yüzüstü daha uzun uyudular. Hem gaz çıkışı daha rahat oluyor böyle. Yüzüstü uyutmayı denediniz mi hiç?
Doğum sonrası Bebek Takibi uygulamamız HappyKids Forum bölümünden doğum yapmış tecrübeli annelerimize de sorularını iletebilirsiniz. 💜
Android İndirmek İçin BURAYA TIKLAYINIZ
İos İndirmek İçin BURAYA YIKLAYINIZ