csknbahar hastaneler her gün belli bü saatte bilgi veriyorlar biz şehir hastanesindeydik 2 mayısta 30+3 doğdu hergun süt götürüyordum ve saat 12 de bilgi alıyorduk güncel genel durumuyla ilgili orda bize söylüyorlardı herşeyi günde kaç gram almış vermiş hangi tedavileri göruyor 24 mayıstada taburcu olduk Allah şukur 6 gündür evimizdeyiz size en kısa zamanda bebişinize kavuşursunuz inşallah