kbrasrht günüm geçtiği için 15 mayısta beta verdim 454 çıktı değerim ama kese oluşmamıştı sonra daha ne kan verdim ne hastaneye gittim Dr bayram sonu gel dedi şimdi kalp atışları oluşmuş mudur kese oluşmaması normal midir
Mrsfly kbrasrht yani 454 de görünmesi imkansız zaten. Beta artışını takip etmeden bişey söylemek zor ama adetiniz de epey geçmiş. 2 güne bir kan verebilseydiniz daha net bişey söylenebilirdi belki.
asya12kes kbrasrht canım benimde 11 Nisan. Bugün 6+3 haftalık az önce doktordan geldim vajinadan baktı kalp atışını duyduk