theline Planlı sezeryanda doktor 40 haftaya kadar bekletir mi doktorum bekletiyor şuan 38 im gün vermiyor
momyflow theline normalde 40.haftaya kadar bekletmiyor hiçbir doktor bebek doğum kanalına girmesin vs diye
buse76 theline doktorum bana ds diyor herşey güzel giderse 39 a kadar bekletcem diye sancı vs durumu olursa alır zaten endişe etmeyin ne kadar çok içerde kalırsa o kadar iyi
060436 theline hiç bir doktor 40 kadar bekletmez en geç 39 aliniyor oda bebeğin durumuna göre daha erkende alınıyor 36 yada 37 artık gün veriyorlar
kartanesi___ theline ben kendi isteğimle sezaryen oldum doktorum 39’a gün vermek istemişti ama bebeğim erken doğdu
HakanKemal momyflow ilk Doğumumda 41+2 de aldı beni doktorum sezeryana oğlum 36 haftalıkta doğdu normalde 38 de alınacaktım gelişim geriliği çıktı acil sezaryene alındım
theline buse76 doktorum da öyle söylüyor da işte 40 da doğum kanalına girmiş olursa ben normal doğum istemiyorum planlı olsun diyorum ama bilmiyorum tabi Hayırlsı belki 39. Haftada daha net bişry söyler
momyflow HakanKemal 41+2 çok geç sezaryen için normal doğum beklendi gelmeyince sezaryene alınmış olabilir misiniz
HakanKemal momyflow yok canım çatım dar benim hamile olmadan önce sürekli kontrole giderdim bu doktora o zamanlar sormuştum normal yapabilir diye aşırı dar demişti olsa bile çok dikişin olur toparlanamazsın dedi kızımın gelişimi falan gayet iyiydi 41de doğuma aldı
ahnesesiyeterr İlk gebeliğim de suyum geldi açılmam olmadı 37+5te sezeryan oldum ikincisi de mecbur sezeryan olcak haziranın 9unda (ben seçtim) inşAllah o zamanda 37+6 olmuş oluyorum doktor 38de alırm dedi zaten iri bebek şimdiden