sarumervee sukriyekonus doktorunuza danışıp tek renge organik boyayla izin veriyolar benim eşim kuaför geçen doktorada şikayet ediyo beni saçını boyatmak istiyor ama ben boyamıyorum diye 😅açıcısız tek renk olur dedi ama benim istediğim açıcısız olmuyor doğumdan sonrasını bekliyecem
anonimhesappp Bugün muayenem vardı sordum 16 dan sonra boyayabilirsin dedi doktorum organik boya aldım boyayacağım dayanamıyorum valla 😂
sibel3329 Haftada doktorum boyatabilirsin dedi kuaförde boyattım her zamanki boyalarla tek renk. Suan 23 haftalığım. 2 haftaya tekrar boyarım. Doğumdan öncede boyarım.
ayseninbebem Organik boya adı ne bana da önerin. 21 haftalık oldum beyazlarım orataya çıkıyor moralim bozuluyor
arzucagil ayseninbebem ben doktorumun önerisiyle bio magic diye bi marka boya aldım onunla boyadım.watsons dan aldım boyayı.beyazlarım kapansın diye boyadım fena değildi
sarumervee ayseninbebem Herbatint öneririm doğal içerikli kokusuz ,amonyak, paraben, alkol içermiyormuş ☺️
sukriyekonus sarumervee taşınıcam yeni doktor bulmama lazm o süreçte doktorum da tatil sormicam ama bişy olmaz diye dşnyorum
arzucagil parla94 kapandı ben biraz açık rengini almıştım ona rağmen iyiydi ama normal boya gibi de olmuyor tabi