230121_Mthn Kızlar ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimde de bu problemi yaşadım. Asla uyuyamıyorum. Uykusuzluktan yoruldum. Gece boyunca dönüp duruyorum. Var mı benim gibi olan😭
temmuzonbir 230121_Mthn 9. Haftada başladı 12+4 şuan uyuyamıyorum dün gece ağlamak üzereyken uyumuşum uyusamda sürekli uyanıyorum bi anda
Aysekaram 230121_Mthn bende öyleyim 12+3 uyuyamıyorum ama bulantıdan diye düşünüyorum prilam içince daha rahat uyuyorum. İçmezsem sabaha kadar devamlı uyu uyan ayaklarımo hareket ettiriyorum istemsiz. İlk hamileliğim hiç böyle değildi bunda bedenen ruhen tükendim
230121_Mthn temmuzonbir ben de öyleyim malesef. Dalıp gittiğim bir an var mı bilmiyorum. Sürekli dönüp duruyorum
temmuzonbir 230121_Mthn inşAllah geçer herşey için 13. Haftada geçiyor diyolar sanbırla beklemekteyim
230121_Mthn buketdeniz19 Genelde insanlar çok uyuduklarını söylüyor. Uyuyamamanın nedeni ne olabilir ki🙄
buketdeniz19 230121_Mthn Canım karnım büyüyor üstüne yatarım korkusu sürekli sağa sola dönme ayrıca hafta ilerledikçe ağrılarım ve kramplarım başladı bebek sinire baskı yaptığı için ve sürekli lavaboya gidiyorum