Evet evet tamda böyle oldu ☺️ 37 haftalık iken 2 gün evde ağrı çektim sancı 10 dk arayla bu 8 dk düştü takip ettim ama sonra gitti seyreldi aralar doktora gittim olduğum yerde nst de sancı çıktı muayene edelim dediler ettirmedim çünkü çocuk kanala girmemişti dediler uğraşıyordu farkındaydım ama kafası büyük olduğu için giremedi yavrum. Neyse gece tekrar sancılandım 10 dk bir geldi sabah 11 gibi doktorumu aradım anlattım hemen gel bi bakalım dedi bizde gittik allahtan valiz yanımdaymış ☺️ biz gittik doğumhaneye aldılar nst taktılar bide alttan muayene ettiler açıklık var fakat kanalda değil 37+2 bu arada bebek eve gönderemeyiz acil sezeryan dediler ilki öyle olduğu için ben zaten ani olduğu için şoka girdim bi anda herşwy 1 saatte oldu bitti sezeryana girdim bebek geldi ne olduğunu bile anlamadık şimdi kucağımda evimdeyim çokta iyi geçti 2. Sezeryanım benim korkuyordum hep ama bol bol kahve su içtim şükür hemen ayaklandım korktuğun gibi olmadı ☺️