diloslili son durumunuz ne regl oldunuz mu ya da pozitif mi? Bence innovita testlerde bi sıkıntı var demek ki Dpo 8de test yaptım anında çıktı gölge şeklinde pembe renkteydi kesin var dedim sevindim dpo 9 da prodoctor yaptım negatifti yine innovita yaptım o da gölge çıktı. Sonra kahverengi lekelenme başladı dpo 11 ve 12de prodoctor yaptım silik çizgi çıktı bugün 13 predictor early yaptım onda da daha koyu çizgi beklerken tam tersi daha silik gölge gibi varla yok arası çıktı. Eğer ilk yaptığım innovitalar pozitif olsaydı şimdiye kadar çoktan diğer testlerde belirgin şekilde pozitif çıkardı diye düşünüyorum. Yarın kan verip netleştircem artık prodoctorlar da çok heyecanlandırmıştı beni ama bugün yine aşırı keyfim kaçtı 🤦♀️