Merhaba 4 haftalık hamileyim etlik şehir hastanesi evime yakın oldugu için orayı gitmeyi düşünüyorum.Memnun oldugunuz bir doktor var mı yada şikayette bulanacagınız bir durumla karşılaştınız mı bu hastanede doğum yapan veya muane olanlar olduysa fikirlerini paylaşabilir mi?