Hayırlı günler kızlar ilk gebeliğim 4 kaybım var 15+6 günlük hamileyim 14 haftadan beri ufak şeyler hissediyorum kaşınma gıdıklanma arada bir seyirme hissediyorum sanki bişe gidiyor gibı dün hiç hissetmedim diyebilirim bugün arada hafif aynı bunlar hareket demi bağırsak hareketi olsa anlarım böyle olmuyor bu haftadan sonra artık nasıl olur