Yenidoğum yapan annelere bi sorum var. Bez stoklamak istiyorum. 7 yıl önce doğum yaptım. Unuttum artık hatırlamıyorum. Hangi numara ortalama kaç paket kullanılıyor. 1 numaradan 2 numaraya ne kadar zamanda geçiliyor mesela. Biraz bilgilendirir misiniz ?