anonimmom_ herşey göründüğü gibi olmayabilir 😂😂
Ya şakası bi yana aslında kişiye göre değişiyor biliyo musun..
Yani şöyle düşün, çatısı dar olan biri için bebek de büyükse büyük ihtimalle normal doğumu zor olur, (süreç de etkili elbette nefes egzersizi, ıkınma bile doğru yapılmalı mesela) bu kişi için sezaryen doğum elbette daha uygun daha kolay gelecektir 👌
Ama çatısı geniş bir kişi için normal elbette daha iyi olur, komutlara güzelce uyarsa belki dikiş bile gerekmeyebilir (süreç de etkili bu konuda çünkü) haliyle iyileşme süresi de daha kısa olur🤗
Genel olarak kadın vücüdu yaratılış gereği doğum yapabilir zaten, bireysel farklılıklar olduğundan kimine zor olur, kimine kolay🤗
Allah’ım tüm hamile bacılarıma istedikleri gibi doğumu kolaylıkla nasip etsin 🌸🥰