iremfsll Kızlar haziranın 16 sında doğum yapacağım hastane çantanıza neler koydunuz? 1-3 aylık mı almalıyım 0-3 mü 🥲 kafam çok karışık …
buse76 iremfsll kaç haftalık oluyorsun canım haziran 16 da bende o civarda doğum yapacağım daha gün vermedi
aselmoms1 iremfsll ben şubatta doğum yaptım 3 ay civarı kullandım sonrasında da havalar ısınmaya başladığı için ona göre giydirdim