Kızlar 34+3 üm nst de düzensiz sancılarım çıkıyor 33 de ciğer geliştirici oldum. Rahim ağzı 10 gün önce 26 çıkmıştı şimdi 16 mm riskli diyor hala. Birazdan yine nst de bağlanacağım. Açıklığım yokmuş çok şükür. Bir şey diyor musunuz kızlar. Bana bir şeyler söyleyin sancı çıkarsa ne olabilir?