cyda18 benim nişanlım geldikten hemen sonra sancılarım başladı ,ama düzensizdi tabi ,hastaneye gitmedim işte düzenli olsun falan filan diye ,yanlış yapmışım üç gün boyunca o sancıları çektim sancıyla birlikte akıntım da oluyordu hani su gibi akıntı ,en son hastaneye gittiğimde de su gelişim varmış yani akıntı dediğim şey su gelişiymiş. bebiş doğduktan sonra da bacaklarında hafif morluklar vardı susuz kalmıştı Allah’ım korudu da bir şey olmadı bebeğime ,yani sancıları evde çekelim falan filan hepsi yalan ya hastane ortamı gibi yok ,Allah benim bebegimi bana bağışladı yoksa ne yapardım bilmiyorum