mimozakahvecisi canım bence sen 16. Haftaya kadar da bekle çünkü haftaya söylerim demiş de o o haftalar çok erken kesin cinsiyet için doktorlar yanılabiliyor benim başıma da aynısı geldi 11. Ve 12. Haftaya kadar erkek dedi doktorum bana hemde 2 kere 16. Haftamda kız olduğunu öğrendik şu an 18+4 deyim hala daha kafam karışıyor doktorum değişmez artık dedi ama yinede takılıyor kafam haziranda detaylıya gireceğim anca o zaman rahatlarım acele etme bence böyle değişen çok kişi var buraya yazıyor hakkında hayırlısı olsun yine 🌸