Tomriscvn Kızlar 36.Haftama girdim birkaç gündür midemde ağrı ve yanma var.Sanki oraya böyle iğne batıyormuş gibi dokunamıyorum bile gaz varmış gibi bir ağrı oluyor.Midemde gazda var tabiki.Birde akıntımda artış oldu bunlar doğum belirtisi olabilir mi ya
gg2404 Tomriscvn merhaba canım bende 38+6 oldum dün farklı bir akıntı geldi midem rahat ama pelvik ağrısı çok fazla baskı hissediyorum ve karnım ara ara sertleşiyor yarın ki kontrolü bekliyorum bende açıklık mı oldu o akıntı neydi sormak için
orhismommmmmm Tomriscvn 36+4 den bildirıyom cidden bıçak kemiğe dayandı haftaya gelsin diye konuşuyorum oğlumla 😂
erismis Tomriscvn 35+5 ekimden beri hamileyim kemik iliğe dayandı artık kemik mi iliğe dayandı ilik mi kemiğe dayandı ahahahahahahahshshshsh baslığa çok güldüm ya
Deleted33000 Tomriscvn bunlar bebek aşağıya indikçe olan şeyler canım bebiş orda çıkmak için yer açıyor yavaştan ne kada mucizevi bişey ya bence
Tomriscvn gg2404 Ay benimde aklım sende valla acaba doğurdumu diye düşündüm ama doğarsa müsait olduğunda yazarsın diye yazmadım canım şimdiye kadar çok iyiydim bu hafta pertim çıktı nedense ama daha erken benim için 🥰
gg2404 Tomriscvn yok canım ağrıları başladı keyfini bekliyoruz paşanın bakalım ne zaman gelmek isterse bayramda gelicek diye hissediyorum dogurursam müsaitlikte yazarım doğumun nasıl olduğunu inşallah bugün boşluk buldum psikologu kullandım bildiğimiz şeyleri konuştu yani çok ta gerekli değilmiş 😂
oscem 36+4 deyim aşırı baskı ve vajina ağrısı çekiyorum ve benimde akıntımda artış oldu geceleri mide yanması yaşıyorum
Tomriscvn gg2404 Ahahah dedim ya sana bence çok gerekli değil diye bende ondan pek önemsemedim diyetisyen iyi olabilirdi ondada şeker çıkarsa dedim çıkmadı onuda kullanmadım bu gidişle hiçbirini kullanmayacağım gibi benimki kız bebek bakalım ne zaman gelecek sağlıklı bir şekilde doğsunlarda 🤗
gg2404 Tomriscvn bende eşim evdeyken işimiz yokken gidelim dedik yoksa tahmin ediyordum doktor tatlı bir doktordu ama o kadar yani sonrasinda ki psikolojide neler iyi gelir onları söyledi. İnşallah sağlıkla gelsinler de bekleriz artık muayane oldun mu netleştimi doğum şeklin canım senin
Tomriscvn gg2404 Yok canım bayramdan sonra benim randevum ondan ayrı bir korkuyorum ama sana güvenerek biraz içim rahat o zaman 37.haftamda olacağım.
gg2404 Tomriscvn canım dediğim gibi içini ferah tut hayırlısıyla da kucaklarimiza alalım da sağlıkla gerisi önemli değil artık hamile olmak çok güzel evet ama bu haftalarda gelmesini daha çok bekliyoruz sanırım
Tomriscvn gg2404 Ben sana şey sorcaktım aslında Serap hoca mesela doğumla ilgili sana birşey söyledimi şu zamanda gel gibi sancın şu kadar olunca mesela atıyorum gece sancılandın Serap hoca geliyormu ki nöbetci doktorumu ilgileniyor bende onları merak ediyorum😃Çünkü dün benim midem çok kötüydü şikayetlerin artarsa acile git onlar nst çekip bana atarlar dedi izinli olduğu için
gg2404 Tomriscvn suyun gelirse hemen gel bekleme acilden giriş yaptır 2.kata çık beni aramakla uğraşmaya bile gerek yok hastane zaten beni arıyor dedi bende Bayram da olursa dedim ben burdayım gelirim dedi birde sancı olursa da saat tutma artık dayanamıyorum dediğin an gel hastaneye dedi sancılarını evde yaşamak kendi alaninda yaşamak senin için daha iyi olur dedi canım
orhismommmmmm Tomriscvn ben dayanamıyorum bacım çok ağırlaşıyorum kaşıntı var eskisi gibi hoplamak zıplama istıyorum 😂
Tomriscvn erismis Hemde nasıl normalde son haftalar mide rahatlar derler ama benim tam tersi oldu nedense