minikfasulyeo -Papatya33 sağlıkla geçer insaAllah içinizi ferah tutun 🥹 Bende sizin haftalariniza geleceğim günü iple çekiyorum 🤰🏻🤍🐣
meltemgul -Papatya33 yarın 36 oluyorum bende tedirginlik var ama video izliyorum nefes egzersizi ya da doğum başlarsa ne yapmalı vs en azından biraz rahatlatıyor gibi
makbule2025 -Papatya33 36+3 olduk 2. Gebeliğim ve sezeryan doğum olacak başıma neler geleceğini bildiğim için ilkine göre daha tedirgin hissediyorum kendimi sağlıkla gelsin tüm bebişler🫶🫶
Tomriscvn -Papatya33 36+1 den selamlar ilk doğumum bende çok korkuyorum normal doğum olacak.Geceleri doktorum rüyama giriyor🤣Bu ara hafif adet ağrısı girip çıkıyor midemde bir baskı oluyor ve akıntım çok arttı sizde nasıl belirtiler var.
-Papatya33 meltemgul ya benm sezaryen olacak basima gelecekleri biliyorum ağrı filan sıkıntı değil de epiduralden sonra ilk kesecekler ya ondan korkuyorum
-Papatya33 makbule2025 amin inşallah benm de 2. Gebelik bu da sezaryen olacak. Epiduralden sonra kesilmekten korkuyorum . Yoksa ilk ağrıdan filan değil korkum bir şekilde ağrı kesici verirler kesilir diye dusunuyorum
makbule2025 -Papatya33 ilki çok güzel geçmişti hiç anlamamıştım bile inşallah bunda da aynı geçer diye dua ediyorum 😌
-Papatya33 makbule2025 insalalh. Doktorumla konuştum valla korktuğum şeyleri dedim. Sen bana güven iyi bir doğum olacak allahin izniyle dedi. Biraz rahatladım ama
-Papatya33 Tomriscvn bende de ayni belirtiler var ya. Doktora sordum normal dedi. Sancılar düzensiz. İlk gebelikte doğum sancim baslamisti devamlı tuvaletim var gibi hissediyordum başka hiçbir belirtim olmamıştı. Bunda da diken üstündeyim 😃
mrvnr35 -Papatya33 bizde bugün 36+2 yiz bende de korku başladı 36 ya girdiğimden beri düşüncelere dalıyorum sürekli bir yandan hazırlık tamamlamaya çalışıyorum kafamı dağıtmaya çalışıyorum ama yok yani ilk gebeliğim benimde heycan dorukta 🥹🥹
-Papatya33 mrvnr35 ben ilkinde hiç korkmamistm ama niye bilmiyorum bunda korkmaya başladım. Aslında kötü birsey de olmadı ilkinde ama.