Perla_ Herseydenbiktim ağır şeyler evet tüketmemek lazım bacım küçük fan aldım kendime dışarı çıkarken onu çalıştırcam artık belki iyi gelir
birbebekveannesi_ minecikk Ay İzmir çok sıcak ya şimdiden böyleyse diğer aylar yandık benim de Haziran sonu temmuz başı gibi gözüküyor doğum hangi hastaneye kontrole gidiyorsun
maco61 Perla_ Çok zor ya nisanda doğum yaptım güzeldi. Kızımı 4 yıl önce eylülde yaptım doğum o agustos sıcagı beni maf etti mersindeyim düşündüm güneş ateş ediyo hissedilen 50derece
aslliasya Perla_ Antalya’dayım ve bugün yaz sıcağı varış şimdiden böyleyse doğurana kadar mahvoldum dedim ve benim ağustosta 🥲