helin_a korkma. Nerdeyse tüm anneleri böyle ihtimallerle korkutuyolar. Çünkü doğduktan sonra en ufak bir şey olduğunda şikayet etmenizden korkuyolar. O yüzden en ufak ihtimali bile söylüyolar. Hepimizin vardı öyle bi ihtimali. Fetal dna yaptırmadım. Allahım korusun ama belki bizim de öyle. Yani boşuna stres olup bebeğe zarar verme. Eğer Allah korusun ama öyle bir şey olursa aldırma fikrini eşinle siz konuşun. Bakcak olan sizsiniz, çekicek olan evladınız. Sizden başka kimseye laf düşmez.