39+4 de nisanim geldi sancim yoktu aksama dogru geceye dogru nisanım gelmeye devam etti ve rengi kirmisilasti gece 3-4 gibi sancim vardi ama cok fazla degil 5 gibi hastaneye gittik acilmam vardi5-6 cm olmus cok saairmistim sancim azdi acikmam nasil bu kadar oldu dedim ögleden sonra 13:56 da dogumun oldu acikmam hizli olmustu simdi ikinciye hamileyim 30. Haftaya giricez bakalim bu nasil olucak insallah yine hizli bir acilmam olur kolay olur