14 haftalık hamileyim cinsiyetini bile bilmiyorum daha ama doğum süreci biten sağlıkla doğurup kucağına alan anneler için o kadar mutlu oluyorum ki yaaa çok güzel değil mi benim gibi olan var mı
Ben daha şimdiden heyecan ve merak icersindeyim sağlıklı olsun benim için öncelik o ama o kadar uzun süreç ki bebeğime kavuşmak için heyecanlanıyorum 🥹🤍🤍🤍🐣