dualinam benim ilk hamileligimde kese düzensiz di kalp atışları yoktu olur diye bekledim bı gün lekelenmem oldu düşük tehlikem vardı neyse ilaç kullandım bı kac gün ondan sonra sabah ezanı şiddetli bı karın ağrısı mide bulantısı oldu ardindan berbat bi sekilde kanama geldi karın ağrısı ile birlikte sonra kürtaj oldum onda bütün ağrım gitti 1 hafta sonra tekrar düşük yapar gibi bi ağrım oldu ardindan geçti
İkinci hamileligimde kalp atışları vardı sonra durdu tekrar kürtaj oldum kanamam vs yoktu 2 gün sonra mide bulantısı kusma karın ağrısı vardı dayanılmaz şekilde doktora gittim gazın var dendi lavman vs verdi 2 tane serum takti iyi geldi onlar
Sabahına tekrardan aynı sekilde oldu özele gittim doktor parça bırakmış dedi 17 mm boyutunda tekrar kürtaj oldum 2 gün arayla iki defa kürtaj oldum yani bu şekildeydi