betealt Kızlar 4 kilo olmuş ve açıklık, sancı hiçbir şey yok. Perşembe günü yani 3 gün sonra gel dediler. Sezaryen istemiyorum korkuyorum. Suni sancı veya sezaryen olur dediler. Bebişi kilolu olup normal doğum yapan var mı?
orhismommmmmm betealt var tabiki kuzenım 4200 doğum yaptı 39 da doğurdu ilişki Sureklı haraket fln yapıp doğumu hızlandır canım daha kilo almasın Benimkide. Kilolu bende sezeryan istemıyorum
betealt orhismommmmmm ne kadar uğraşıyorum hiçbir şey olmuyor. İnşallah ben de normal doğum yaparım. Bugün biraz korkuttular
betealt orhismommmmmm Allah yardımcınız olsun sizin de inşallah sizinki de normal olur. Sağlıkla hayırla 🤲🏻