yarenhamzaogl
12+3 üm hala berbat haldeyim bulantı baş dönmesi tansiyon düşüyor öyle yatmak istiyorum ayağa kalkıp 5 dk dolansam halim kalmıyor.
Ne zaman geçer hiç bilmiyorum Allah yardımcımız olsun çok yoruldum 2 aydır bu haldeyim.eskiye göre biraz azaldı tabi ama.
İlk hamileliğimde bu kadar olmamıştı bu beni mahvetti