Pkzsntrk Gamze88 tabı fena olmaz canım bakalım benım 2 ayım bar o 2 ayda artar mı cuma doktoRuma sorucam bişey onerırıse yazarım mutlaka 🤗
Gamze88 Pkzsntrk ben sormadım valla kesin güneş kremi diyecek 😂ben zaten kullanıyorum uzun zamandır 😏ama sor sen yine varsa değişik bi fikri yazarsın 😁😉
BrcnBlgn Pkzsntrk Mrb cnm bnmde boynumda kararma basladi 30 haftaligim ins dogumdan snra gecer anneme surekli soruorm gecer dyip duruo bnm gobek cizgimde olustu kahverengi o gdiosa zatn bunlarda gdiodur heralde.d
Pkzsntrk BrcnBlgn merhaba canım aramızda bı hafta var anneler ben derse doğrudur☺️ Geçer inşallah canım ya
Zeynpatak Pkzsntrk 31.haftamdayim lekem olmadi ama yanagimda kirmizi bi nokta cikti oglumdan hatira 😅kayinvalidrm dogumda terinle sil ya da sacnlaa gecer diyor ama bilmiyorum mantiga uygun mu
Pkzsntrk Zeynpatak sılınebilir denenir en azından ama o an aklımıza gelir mi bilmem hele ki normal Doğumda 😀😀😀
Gamzeemrmrt Olabılır canım takma kafana dogumdan sonra terledıgınde saclarınla sıl yuzunu bn oyle yaptım anam sagolsun ☺️
tugcezrhlgl Ya bende 34 deyim bir hafta falan oldu çenemin altında iki köşede oldu birşey sürüyormusunuz siz nemlendirici falan sürüyormda öyle bir etkisini göremedim açıkcası ☺️
Aysnrplt Pkzsntrk Doğumda terini saçınla sil yüzünü falan derler ama ne derece bilmiyorum. Bende leke olur diye çok korkuyorum. Krem kullanıyorum sabah akşam şu an lekem yok
Pkzsntrk Gamze88 yazarım canım güneş kremı kullanıyordum ama bı sure kullanmadım o arada olmuş olabilir bende
Aysnrplt Pkzsntrk 20. Haftadayım canım benim lazerden dolayı dudak üstümde lekeler vardı hamile kalmadan önce kullanmaya başlamıştım kremleri etkisini baya gördüm hamilelikte sakıncası olmadığı için kullanmaya devam ediyorum