byzkds bebekten de olabilir o bazen çok su içtiğim halde bende de oluyor uyanırken falan vücudumu geren birisiyim alışkanlık bende çocukluktan bellidir hamilelikte yapınca daha fazla ağrı hissediyorum
Bol bol su için ve geçici ise ağrı dayanmaya çalışın derim dogurana kadar