nurhayatdt Merhaba, göğüs giyilebilir göğüs pompası alacağım ama lansinoh markası hariç diğer markalardan kullanıp memnun kalan var mı acaba.Herkese kolay doğumlar diliyorum 🥰🧚🏻♀️
minnosailem nurhayatdt be baya araştırdım ilk bebeğimde kablolu lansinoh kullanmıştım çok memnun kaldım ama bu şarjlı olanların ömrü çok kısaymış o yüzden yine kablolu lansinoh alıcam ihtiyaç sahibi birine vermiştimde bebek düşünmüyoruz diye 🤭
nurhayatdt minnosailem ablam da kablolu var ama oda çok vakit alıyor ona zaman ayırmak gerekiyor zamandan tasarruf etmek için giyilebiliri tavsiye ettiler Banada ilk gebeliğim oldukça tecrübesizim 🫠
tugiati Ben momcozy aldım fiyat olarak bir tık yüksek ama özellikle çalışan anneler için çok rahat,dünyanın en iyi markasıymış tavsiye ederim