sususvs Hanımlar hamileyim son 1 haftadır kalbim ara ara aşırı hızlı çarpıyor normal mi yaşayan var mı
eeren sususvs bende en baştan beri var. Kan değerlerim normal. Yorgunluk,uyku,çarpıntı,halsizlik için dr um hepsinin normal olduğunu söylemişti. Siz de yaşadığınız şeyleri kendi dr unuza sorsanız daha iyi olur, onlar daha iyi bilir ve bilgi verir.
bsrelif Bende yemekten sonra ve çok ev işi yapınca oluyor yemek yaparken fln çok zorlanıyorum doktorum şekere bağlı olduğunu bol bol yürümem gerektiğini ve ara öğünlerde yoğurt fln tüketmemi söyledi ama ben yatağa uzanıyorum o şekilde geçiriyorum birde uykusuzluktan oluyormuş