Kızlar bu 2cı hamileliğim kızımda şekerim baya vardi ekmek falan yiyemiyordum bunda ekmek vs herşeyden yiyebiliyorum çok nadir 140-150 arası oluyor kızımdada oldu gibi açlık hep yüksek ne kadar erken yemeyi bıraksamda ama kızımda kg normaldı 26 haftada 500-600gr arasıydı doğum kilosu 2994kg şimdi erkek bebeğe hamileyim 23 haftada 530gram olmuştu 3 hafta içinde 26 haftada 1kg 27gr olmuş tam 500gr almış şekerden dolayı mi yani ilk defa şeker olmuyor doktor karın çevresi çok önde dedi sizin bebişler kaç haftalık kaç gr diyabet anneleride cevaplarsa sevinirim