mmdli Bu gün doktor kontrolündeydim. Çok şükür her şey yolunda. 6 haftada ilişki sonrası kahverengi lekelenmem olmuştu doktor pregostan yazdı geçti. Kanama alanı falanda yok. İlişkiye girmek olurmu acaba? Ya da kaç haftasında risk azalır? Doktora soramadım unutdum.
Srp53 mmdli 14. Hafta kaçıncı aya denk geliyordu hatırlamıyorum ama bize ilk 3 ay yasaktı sanırım 4. Aydasınız yine de bir doktora sorun sormadan denemeyin bence.
emmy06 mmdli lekem olduğunu söyledim doktor direk ilişkiyi yasakladı bizde bu hafta itibariyle 7. Haftamdayım
minikdunyaam mmdli şuan 6+3 üm henüz kalp atışlarını duymadık 2 hafta sonra tekrar gidicem bu süreçte yasakladı doktorum , kalp atışını duyduktan sonra duruma göre yasak kalkcak demişti . Doktoruna danışman daha faydalı olur herkeste farklı ilerliyor süreç🙏🏻