zeynossunannesi bunun farkında olmanız aslında çok değerli. Çünkü çocuklar kardeşle birlikte özellikle ilgi kaybından dolayı kıskançlık yaşıyorlar. Henüz kardeşi doğmadan bunu ona anlatın, yardımımıza ihtiyacı olan bir bebek olacak vs vs diye ve ilgiyi şimdiden dengelemenizi önerebilirim. Ben kızımın çok üstüne düşmememe rağmen kardeşinden sonra ilgi isteğinden dolayı çok hırçınlaşmıştı. Bunları söylemek sizi daha hazır halde olması için anlatıyorum aslında. Çünkü yeni doğmuş bir bebek annenin ister istemez nerdeyse bütün vaktini alıyor emmesi kusması temizliği uyuması uykudan uyanması vs zamanla oturuyor hepsi tabi ama ilk dönem doğru yönetebilmek gerek hem çocuk hem kendiniz için. Ben çok doğru yönetemedim böyle olacağını bilmediğim için ve anlatan olmadığı için. o yüzden anlatmak istedim ☺️