-Cennetkusuannesi- 14teyim şu aralar ağrılarım arttı mesela bugün doktora gittim sormayı da unuttum ya ters hiçbir şey de söylemedi olsa söylerdi herhalde regl sancısı gibi girip çıkıyo ani hareket edince kasığıma bıçak saplar gibi bi ağrı giriyo o yüzden hareketlerime oldukça dikkat ediyorum. kanamanız varsa ayakta çok durmayın bol bol uzanın devam ederse progestan iğneyi arttırırlar belki zaten kullanıyormuşunuz da ben de yaşamıştım da iğneyi yapar yapmaz kesilmişti lekelenme olarak devam ederek bitmişti kırmızıya dönseydi doktorum iğneyi 2ye çıkaracaktı neyseki korkulan olmamıştı