Bir sıkıntım var arkadaşlar. Sezaryenden sonra 7.ayda regl oldum. Normalde pcosluyum zaten adetlerim düzensizdir ilaçsız olamam. Kendiliğinden olunca hem şaşırdım hem de endişelendim çünkü adete de benzemiyor bu kanama. Her gün az az günlük ped dolduracak şekilde geliyor ve hafif ağrı sızıyla beraber. Bugün 8.gün hala kırmızı kahverengi karışık şekilde geliyor korkuyorum başka bir durum olmasından 😔. Var mı başına gelen 🙏🏻