Esgul_2019 39 +4 olucaz şimdi çok kötü ağrılarım var ve belim sanki ikiye ayrilacakmis gibi. Şuanda alt kasiklarimda ağrı var acaba ne yapmalıyım 😥
Minejjan Esgul_2019 bence eğer öyle ağrılar varsa yatmayı hareketli olun ki doğum başladıysa eğer açılma hızlı ilerlesin, evi toplayın bence doğum başlamış olabilir ve ev toplu olsun o arada açılmamış ilerleyebilir bide göğüslere masaj yapın tabiki de 😍
Sedaahmet Esgul_2019 bende 39+3 üm. Akşam saat 6 dan beri belime ağrı girip çikıyor.ama öyle çok fazla şiddetli degil. Ve her ağrı girdiğinde karnım kasılıyor. Ama benimki yalancı sancı gibi sanki 🙄 keşke gercek sancım olsa. Seninki inşallah gercek sancındır 😁 ağrın şiddetlenirse hastaneye gidin canım.
Esgul_2019 ebru23 duş aldım zaten yatağa girdim ve şuanda ağrılarım var girip girip çıkıyor ilk defa böyle hissediyorum ama ben ya 😥
ebru23 Esgul_2019 benimde hafif sancim vr sanki ama belimde degil vajinamda hissediyorum ins yalanci kasilmayada oylr biseydir .
yesillimonn Esgul_2019 Agrin siddetlenirse git canım nişanının gelmesini bekleme cünkü herkeste nisanı gelmiyo
Esgul_2019 Minejjan ama ben evi daha bugün komple temizledim her yer temiz. Evin içinde yürüyüş yapayım en iyisi dayanilmicak olursa eşimi uyandirim bi acile gidelim belki doğumdur ilçede oturuyoruz il'e gitmemiz gerekiyor doğuma canım çok tsklwr bilgilendirme için 🙏
Minejjan Esgul_2019 eee bugün komple temizlik yaptıysan çocuk geceye iyi dayanmis içimden bir ses doğum başladı diyor 😍 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 😍
Esgul_2019 Sedaahmet inşallah canım ya gittikçe şiddetli oluyor sanki sizden sadece dua etmenizi istiyorum 😇
Sedaahmet Esgul_2019 ederim canım dua. 😊 inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebeğini. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin hepimize 🙏
Esgul_2019 Elifkonuk hayır gitmedim daha kararsizm acaba gitsemmi diye doğum mu acaba diye düşünüyorum
Jass ılık suyla duş sonrası dinlendikten sonra sancıların geçmediyse dakika tut düzenli aralıklarla geliyorsa sancın muhtemelen doğum başlamıştır hadi hayırlısı olsun sağlıkla al inşallah bebişini kucağına 🙏