Şehir hastanesinde radyoloji bölümüne yönlendirdiler ama randevu yok oradan fakülteye yönlendirdiler fakülte biz yapmıyoruz dedi üniversite hastanesini aradım 3000tl gibi bir ücreti var son 1 hafta kala randevu alabilirsiniz dedi ama o zaman randevu bulabilecek miyim ya da direkt hastaneye gidip alsam randevu verirler mi bilgisi olan yazarsa sevinirim