nezoo0609 canım bende de olduğunu söyledi dr. Aynı gün içerisinde başka bir dr.a gittim oda hiçbirsey demedi ben birşey demedim ne diyecek diye soyleyince tekrar iyice baktı ama bebeğin sapa sağlam dedi tekrar randevu alıp araştırma hastanesine gittim hem detaylı ultrason sırası alabilmek bende devlet araştırma hastanesi de görsün istedim ama orda da birsey çıkmadı çok şükür bugün tahlil sonuçlarımı sonucunu almaya gidicem Bakırköy e bakalım İnşaAllah iyidirler bebişlrtimiz ama ultrason cihazı ve ya gördükleri amniyotik bant kesenin neresinde olduğu da önemli miş İnşaAllah gereksiz bir görüntü olmuştur hemen bir başka dr.a daha görünün isterseniz